Thursday 5 May 2011

MY VVIP ..

okeh today ak akan introduce a few people that important to me .
since ya da bt blog nie . so , aku akan cerita and share segala-segalanye dalam
blog nie . termasuk la memperkenalkan orang-orang yang penting dalam hidup aku ..
hahaha !!! for the first time aku bercerita tentang nie ..ngee. malu2 la .. ^^

this is me Syarifah Iylia nurfarhana.
im the oldest(n the baby) in my family.
hehe.
emm . pe ekk nk cite ea?im juz like others . im juz a simply gurlz ,,Oppppsss !!! not really..hehe
I am a bit stubborn, will try to get what I want howsoever .ngee .
nie ma beloved abah and umie .
Syed Abdullah b Syed Mahmud
&
Siti Norfadilah bt Sheikh Hamid
abah is my banker . hahaha . xde la . abah orang nye kelakar giler , jiwe lembut , pale x btoi , hahaha ( JNGN MARE EA) n garang . hate when he mad !!! hehe .. Umie2 .. emm .. seorang guru so mesti la strict ..tp takut gelap .hahahaha . same cam aku !!! ngee . aku lebih comfortable ngan umie when comes about entertainment o sal my friends . hehe ^^
princess and prince in my life
start from left:
Syed Amirul Haqim
Syarifah iylia nuraqilah
Syarifah iylia nurshuhada
Syed farezd Haqimie
nie adek2 aku yg pelik2 .. adoi ! macam2 perangai ada . letih ! hahaha .Tp seronok jgk layan dak2 nie, hahaha . kadang2 windOoo gak kat dieorang bile da lame x balek . WindOoo nak buli and kenakan dieorang .HAHAHA ! ske2 ..
si jantung hati.
my vitamin,
my light,
my cutie honey
Adam Azib b Nor Hisyam

ala2 .. si cumey yang paling aku cayang . Eeee.. geramnye aku !!!!! aish ,sape yang tak geram
gelagat die nie .. ada je menda yang die buat orang geram . kalu die bercakap , ya allah da macam bukan dak 2 taun bercakap . da la pelat . eee. cumey2 ..


ma life,
ma oxygen,
ma BFF
Roshamira Arna bt Ismail

miera2 , xdapat bayangkan idup nie tanpe miera .. sejak sekolah rendah kami berkawan ,, lame tuh .. segala baek,buruk,luar,dalam pasal aku die tahu ,,thanks for accepting me and still be ma friends.die la de only one for me ... LOVE hun ... ^^

okeh pasnie aku akan post segala aktiviti aku di blog nie ..since bulan 12 nie banyak perkara yang aku lakukan,,so for this month i will post as many as i can ,,,hehehe ... so ajin2 la kowng melawat blog nie k ... daa ^^

1 comment:

  1. Shaya dah 4 tahun lo...dah cholahlah...thk for loving me..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...