Thursday 5 May 2011

my everlasting obsession


ehem2 ... hehe .. da lme ase nye x update blog nie .. bese r owang ngah cuti2 kan .. busy ngan activiti 2 laen ... haha (kunun2 cibok la) .. okeh sekarang nie aku nak berkongsi cerita tentang kegilaan,ketaksuban,keterlaluan aku terhadap negara impian aku KOREA !!! DAehamingul !!! ^^ . aku da berkenan kan korea nie da lame da since i was in high school ,, its all because de first korean drama was aired in malaysia , de drama was named WINTER SONATA .. wah .. cite tue memang cedih r ..
ngan heronye ..hehehe .. hensem .. ^^ .. okeh2 we stop talk about dat k .. tp aku makin jadi giler bile pas SPM .. perrrghhh .. aku start dengar,tgk,cakap,makan,mandi,n tido korea ... memang syok r ,,, then aku terjupe 1 video kat youtube DBSK dangerous love drama .. hahaha .. shit !! memang best r citer tue .. klakOr nak mampus ... They was ma 1st korean boy group yang aku suke sampey skarang .. first aku minat U-know yunho then ma heart stuck wif yongwoong jaejoong till now .. hahaha .. giler la ... neway all dbsk's member i love ... huhu ...walaupun banyak artis2 baru yang muncul still dbsk in ma heart ,,,hehe .. tp klu ad yang cumey da memang xlei nak buat xtau la .. hehe .. jum2 tinjau2 ma faberet guys in korea ...^^

SE7EN
aku mule minat die start pada taun lepas ,,, wah ak suke giler2 kat die sebab rambut die je ,,memang semart lah ,,,,suke giler tengok rambut ... aishhh ,, geramnye .. lagu2 die pun best especially Better together, Tatto , Come to me part 2 , Girls , Lalala , Girlfriends n banyak agi la ... nie ada la beberape pics yg ada lam simpanan aku .. klu nak post seme memang xlei la .. banyak cangat la .. huhu ..



suke tgk rambut die .. hehe .. cumey kn??

Love his style here ..
simple yet nais ...^^



hahaha ..
6 pax babe !!
like2...
ngee..

de lastest pics of se7en ,,
new hair ..
emmm..
miss his old hair ,,
but still u looks hot here honey...


KYUHYUN(suju)
aigoo .. aigoo.. woori maknae ...hehe ..emmm .. suke giler kat kyu oppa ..cumey...aish ..yang paling suke die nie nampak je pendiam tp nakal ..suke2 ^^..walaupun die paling mude lam suju tapi die matured daripada hyungs die ,,haha tp still ada sifat dak2 lam diri die ,, kuat buli nie ... haha.. kami mempunyai banyak cangat persamaan antaranye ialah .. We Hate Vegetables !!!! hahaha ...arggghh so cute *.*
nak2!!!!
nk pelok....
hee..



yes !!!
blonde!!!
love it !!!




pink !!!
arrggghhh ..
geramnyeeee!!!!

LEE JOON (mBlaQ)
beastly man or kid ..hehe .. cute kn die .. perangai die pun cumey je ... de joker ..talkative .. uishhh ... ayat2 die pun kadang2 makam dalam gak .. hee but still cute ..haha .. nickname die rain (bi) junior .. ada la iras2 cket .. tang mate die ..cepet ... wah .. beznye ....dapat mate cepet cumey .. bile senyom n ketawe mesti mate akan jadi bentuk cam bulan sabit ..hehehe ..

fuhhhhh !!!!!
ma fav pics !!
haha.....

cute !!!!!



KWANGSU(cho shin sung)
emmm .. da lame suke kan group die nie tp x penah perasan kat kwangsu oppa nie till la lagu TTL 2 kuar .. teros je mate nie asek dok pandang kan die nie .. hehehe ..
xtau cangat sal die coz im still in process learning about him .. hahaha ..lam erti kate yang laen masih banyak lagi sal die nie kene search kat internet ..hahaha .. love him .. shy person tp bile atas stage berkarisma gilerr.. elang malu tue teros ... memang macho la !!!
ma destop pic background lu ..


hensem !!!!


hehehehe ^^

KIM JAEJOONG(DBSK)
arrggghhh ma everylasting love .. hahaha .. ma jaejoong .. arrghhh .. suke ,sayang, minat , windoooo n seme 2 la kat die ..da 3 taun lebih kite bersame ea ... cewah2.. hehe.. nie la ma guy yang paling ak giler2 kan ..seme pasal die aku tau .. baek luar o dalam ..hehe ..emm .. nak die ,,^^ .. seme pasal die aku suke .. pe yang die suke n xsuke aku cube tok belajar demi die .haha..xdek r .. sore yang macho, badan yang tiptop, stylo, n cute ,, sape yang x suke tp aku suke kan die lebih becoz his personality ..aishh ,, u juz like me la ,,chagi ~a .. ^^ .. dis is ma dream, most wanted man dat i want ..seme ciri2 lelaki yang aku nak ada pada die .. hehe .. yang penting die pandai masak ,, itu yang paling aku suke ..bagi aku lelaki yang pandai masak is de most handsome man in de world juz like u ...hahaha...die juga aku punye semangat tok teros kan cite2 aku tok sambung belajar di korea .. thanks !! haha . dun worry hun .. no matter wat happen 2 u ,, i owey wif u !!! sarangaheee oppa !!!! <3>


cute x kami??
hee ^^

yesss !!! ma man !!!
<3



oppsss !!!!
sesuai kan kami ??
jangan jeles ...hehe



arrrgghhh !!!
i can't breath now !!!
stop look at me like dis..
^^

cumey nye !!!!

okeh r ... sampey di cinie saje yang aku dapat kongsi ... xlei lebih2 ..hehehe .. hope kowang enjoy k ..hehe .. i'll post more later k ... hehehehe ,, bye2 ,,, <3




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...